maandag 17 juni 2013

Smullen maar !!!
 
 
 taarten maken doe ik normaal niet meer maar zo héél af en toe is er een uitzondering...
voor lieve Sam bijvoorbeeld... een hartendiefje en Hello Kitty fan van 3...
wat was ze trots op haar taart! alleen het aansnijden vond ze minder leuk...
wat een verdriet ocharme!
hartverscheurend geween toen bleek dat Hello Kitty in stukjes moest.
doen we in het vervolg achter de coulissen hoor... 
 
om zeker te zijn dat er genoeg was voor iedereen, toch maar een kleinere taart extra gemaakt...
en ja, die was uiteindelijk nodig... er waren er die graag een tweede portie hadden... : )

en voor mijn eigen lieve dochter, die recent 14 is geworden, een lekkere traktatie gemaakt, geheel in haar stijl... mijn eerst cake pops poging...
haar kadootje wilde ik uiteraard geheel assorti ingepakt...



een tweede keer dezelfde traktatie gemaakt, voor de klasgenootjes ditmaal...
 
en voor de jarige Sam haar kadootjes eveneens assorti met haar taart ineen geknutseld...
ik kan het gewoon niet laten : )
 
 

Geen opmerkingen: